NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
PYTANIA OGÓLNE
1. Czy proces przystąpienia do wybranego benefitu na niniejszej strony www jest w pełni ONLINE ? Osoba zainteresowana przystąpieniem do któregokolwiek benefitu na niniejszej stronie powinna kliknąć w ikonę "PRZYSTĄP >>>" pod wybranym wariantem. W zależności od wariantu zapis odbywa się w pełni online lub online z koniecznością przesłania skanów podpisanych deklaracji przystąpienia w formie skanu lub pocztą tradycyjną. Poniżej prezentujemy 3 zestawienienia z wyszczególnieniem wariantów i procesu zapisu: |
A) ZAPIS W PEŁNI ONLINE
Dostawca: | Rodzaj benefitu: |
![]() | ubepieczenie na życie rodzinne |
![]() | ubezpieczenie na życie rodzinne i VIP |
![]() | opieka medyczna |
![]() | ubezpieczenie OC w życiu prywatnym |
B) ZAPIS ONLINE Z KONIECZNOŚCIĄ WYSYŁKI SKANÓW PODPISANYCH DEKLARACJI NA ADRES EMAIL. KONTAKT@SWRN.ORG.PL
Dostawca: | Rodzaj benefitu: |
![]() | ubezpieczenie NNW szkolne |
![]() | opieka medyczna |
C) Zapis online z koniecznością wysyłki podpisanych deklaracji pocztą tradycyjną na adres SWRN
Dostawca: | Rodzaj benefitu: |
![]() | ubezpieczenie na życie VIP nr 2 i 3 |
![]() | ubezpieczenie na życie rodzinne i VIP |
![]() | ubezpieczenie na życie |
2. Jak przebiega zapis do wybranego benefitu przez Internet - krok po kroku ? Proces zapisu jest bardzo prosty i szybki. Składa się z 4 kroków i trwa kilka minut. |
KROK 1: Zakres | KROK 2: Ogólne Warunki Umowu (OWU) | KROK 3: Dane osoby przystępującej | KROK 4: Dane osób współobjętych ochroną |
W tym kroku potwierdzasz wybór wariantu, a także wybierasz okres w jakim ma rozpocząć się Twoja ochrona / opieka | W tym kroku podajesz swój adres email, na który prześlemy OWU. | W tym kroku podajesz swoje dane osobowe. | W zależności od wybranego rodzaju benefitu uzupełniasz: · przy ubezpieczeniach na życie - dane osób uposażonych · przy ubezpieczeniach zdrowotnych rodzinnych - dane osób współubezpieczonych · przy ubezpieczeniach NNW szkolnych dla dzieci do 18 r.ż. - dane dziecka |
Po zatwierdzeniu 4 KROKU system wysyła na Twój adres email komplet dokumentów. Komunikat w ostatnim kroku informuje, czy wybrany wariant wymaga wydruku, odręcznego podpisu i wysyłki dokumentów pocztą tradycyjną do Stowarzyszenia Wspierania Rozwoju Nauki (ul. Siedmiogrodzka 1 lok. 300, 01-204 Warszawa) czy też nie. WAŻNE: wszystkie warianty ubezpieczenia na życie GENERALI, warianty rodzinne WARTA, a także opieki medycznej LUX MED to warianty nie wymagające podpisu odręcznego i wysyłki dokumentów skanem lub pocztą tradycyjną. Każdy komplet dokumentów zawiera: · pismo przewodnie · ulotkę informacyjną · deklarację przystąpienia do wybranego benefitu · deklaracje SWRN · druki przelewu / wpłaty składek. 3. W jaki sposób sprawdzisz w jakim wariancie jesteś ubezpieczony ? Informacje uzyskasz kontaktując się z Towarzystwem Ubezpieczeniowym (dane poniżej). |
Nazwa podmiotu współpracującego z SWRN: | strona www | Numer infolinia |
| WARTA | www.warta.pl | 502 308 308 lub 801 308 308 |
| GENERALI | www.generali.pl | 913 913 913 |
| PZU | www.pzu.pl | 22 566 55 55 lub 801 102 102 |
| HESTIA | 801 107 107 lub 58 555 55 55 | |
| WIENER | www.wiener.pl | 22 469 69 69 |
| LUX MED | www.luxmed.pl | 22 33 22 888 |
| INTERRISK | www.interrisk.pl | 22 575 25 25 |
8. Kiedy powinno dokonać się opłaty pierwszej i kolejnych składek ? Pierwsza składka powinna zostać opłacona w dniu zapisu online, jednak nie później niż:
Każdej kolejnej wpłaty należy dokonywać do 15-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc ochrony, np. do 15 stycznia należy opłacić składkę za luty. 9. Na jaki numer konta bankowego powinieneś dokonywać opłat składek ? Wpłat należy dokonywać na indywidualny numer rachunku. Numer swojego konta w SWRN znajdziesz w deklaracji przystąpienia, a także w potwierdzeniu przyjęcia, które od nas otrzymałeś w postaci wiadomości email. Numer konta jest do Ciebie przypisany nawet w przypadku zmiany wariantu lub dokupienia innego benefitu. |
15. W jaki sposób można dokonać aktualizacji danych w swoim ubezpieczeniu (zmiana danych osobowych / zmiana uposażonych) ? W ubezpieczeniach na życie WARTA i PZU, należy poinformować o zmianie danych/uposażonych drogą mailową Stowarzyszenie WRN (kontakt@swrn.org.pl). W odpowiedzi przygotowana zostanie deklaracja zmiany, którą należy wydrukować, podpisać i odesłać na adres korespondencyjny Biura SWRN (ul. Siedmiogrodzka 1 lok. 300, 01-204 Warszawa). W przypadku chęci zmiany uposażonych podać należy w treści maila poniższe dane: - osoba fizyczna – imię, nazwisko, PESEL lub data urodzenia, procent uposażenia (łącznie powinno być to 100%) - firma (np. bank) – pełna nazwa, REGON, procent uposażenia (łącznie powinno być to 100%). W ubezpieczeniu na życie GERNERALI należy uzupełnić formularz zmiany (dostępny tutaj). Oryginał formularza należy przesłać bezpośrednio do TU GENERALI Życie (ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa), natomiast skan na adres mailowy kontakt@swrn.org.pl. Zmiany można również dokonać logując się do Panelu Klienta na stronie www.generali.pl (to najprostszy i najszybszy proces zgłoszenia, nie wymagający przesyłania dokumentów pocztą tradycyjną). |
21. W jaki sposób mogę zwrócić się z wnioskiem o zwrot nadpłaconej składki ? Skorzystaj z WNIOSKU ONLINE ->>> |
22. Czy we wszystkich wariantach obowiązują oświadczenia o stanie zdrowia ? Nie, nie we wszystkich wariantach ubezpieczeń, dostępnych z w ramach oferty SWRN obowiązują oświadczenia o stanie zdrowia. Wyjątek stanowią:
|
PYTANIA Z PODZIAŁEM NA UBEZPIECZENIA |









